FIA`Pluggiluggande

HAR TAGIT EN PAUS FRÅN PLUGGANDET!
Nu är väll Mary framme, eller jag vet i för sig inte när de åkte, men det tar väll typ 8 timmar för dom till Bollnäs... Emmy sitter fortfarande i bilen med Helen och hennes sambo på väg till helgens tävlingar. Det är Senior SM i friidrott som avgörs i Bollnäs i helgen, jag följde inte med eftersom jag ska jobba hela helgen. Annars hade det varit roligt att följa med och titta på tävlingarna. 

Jenny och hennes friend gick precis, dom ska på paaarty! Okej den börjar väll inte förren i kväll någon gång men de skulle åka dit nu och hjälpa till och fixa sig där. "Fräämling, vad döljer du för mig?! " Go for it för det är det enda rätta! Får säkert höra i morgon hur det gick.. Spännande!

Jahaaja vad ska jag göra i kväll då? Jag har absolut ingen aning, det enda jag vet är att det blir en lugn kväll typ kolla på film eller fika, eftersom jag ska upp halv sju i morgon.. Bläää! Nej nu ska jag fortsätta läsa i "arbetslag och lärande" boken som jag ska ha läst ut i dag! I can do it!


GLÄDJE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />