FIA` Inte som alla andra, vilka andra?

När många lägger ner sin inomhussäsong eller kör sin näst sista tävling så börjar min tävlingssäsong!

Jag sprang 1500 meter i dag och det gick suveränt bra! Även fast jag var en riktig fegis och ballade ur när jag fick i uppgift att ta rygg på gröningen. Jag vet inte var det var men jag vågade liksom inte gå upp i rygg eftersom jag var rädd att jag inte skulle orka. Men när jag sen tog mig mod att gå om så hade det blivit en lucka som jag inte lyckades täppa till... Men jag är nöjd, det känns som det finns mer att ge! Nu har jag bestämt mig för att köra SM, när jag ändå ska åka ner så kan jag ju lika gärna tävla ;)


Emmys och mitt första lopp, många många år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />