emmy - när jag läser andras bloggar så tycker jag att det är roligast att kolla på bilderna som de lägger upp.. visserligen är det roligt att läsa om det har hänt något intressant eller roligt men roligaste är iallafall att se på bilder...

... jag har inte gjort något roligt eller särkskilt intressant idag, städat, städat, städat har jag gjort och nu ska jag plugga, plugga, plugga innan jag ska iväg och äta middag med Majzan och sedan vidare hem till Cim och träffa massa bävrar... tyvärr så kan jag inte följa med dem på spelningen ikväll eftersom jag måste hem och lägga mig tidigt för att ladda inför SM i helgen. men det gör inte så mkt att jag missar spelningen för det för jag vet att SM helgen kommer bli tuuuusen gånger roligare. Bo med Mary på hotell, springa 800m och träffa massa folk.. ÅH det ska bli så kul, jag ser verkligen fram emot det!! Inte många dagar kvar nu... åker på fredag med H och M runt kl.13!!!!

Här kommer some pics från diverse år och aktiviteter... ENJOY!!


















det kommer mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />