Emmy - det bästa och värsta med kaffe...

klockan är snart ett, kom tillbaka för en halvtimme sedan från biblioteket... har suttit och gjort en bok om hjärnans alla delar för barn. det var kul att sitta och prata och pyssla!! när jag gick tillbaka mötte jag flera som var påväg till bibblan för att göra en såkallad "all-nighter"... jag har precis ätit oatmeal/honey mealbar och en banan framför sex and the city filmen ute i common room. ska försöka sova nu! men jag är inte trött. drack som sagt kaffe efter middagen haha!!

föresten imorgon ska jag berätta en sak som har hänt mig, som gör att jag äter stora BLÅA PILLER just nu ... mindre roligt!!

skypade med familjen idag - älskar och saknar er!!!


se så kul vi kan ha med självutlösare! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

NI ÄR SNYGGA

2009-12-08 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />