Maryy '' en fjärdeplats

Jaha, jag sprang in en fjärdeplats till Kongahälla AIK på 1500 m. Yippie yiihoo. 4.34 vart tiden så den var ju inte sååå dålig. Men ändå, fyra är så meningslöst. Särskilt när man var nära att komma trea.

Imorgon springer jag 3000 m, det blir spännande. Eller hur? ;P


MEEEEN inte vill ni bara höra om mina enastående prestationer.

Marcus vann 1500 m och blev uttagen till " Thaa finnkamp!!"
Gleimar på kom två i samma lopp!!
Loveesa kom trea på 400 m med 4 hundradelar, yeeh.
1500 m K22: Lisa Forsberg 4.27(!!!!) omg, Lena Örn 4.31, Sara Sjöqvist 4.32 (Hon åker till DALLAS IMÅN!!!!)
Och självklart en massa meraaa..



Imorgon blir det lite 3000m, lite hinderlopp och lite 800 finaler. Innan jag åker hem för att packa. Nu ska Loveesa ha datorn och jag ska duscha. bye bye lingonpaj. =)


Bajs, går inte att ladda upp bilder. =(

Kommentarer
Postat av: madeleine

Tack så mycket, det känns såå härligt!!, kul att komma med i körkortsklubben :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />