FIA - Mission beach

I dag var vi på stranden, vi solade och hoppade i vågarna. Det var riktigt nice! Jag brände mig ingenting, men jag brände mig igår när vi gick runt i LA så jag hade en t-shirt på mig idag för att skydda mig. Men guud vad jag är vit, Anni taggade en bild från stranden idag på fb och jag är lika vit som sanden.

Så idag har vi bara tagit det lugnt på stranden, vi åt cheesesteak som tydligen är väldigt populärt här, det är som en varm macka med olika saker i och smält ost, det var gott! Sen åkte vi hem och jag gick och handlade, jag handlade för mycket så mina kassar blev väldigt tunga. Jag fick stanna och vila flera gånger på vägen hem. Haha som en gammal tant :)

Nu sitter jag och Chris framför våra datorer och väntar på att Anni ska komma hem frå poolpartyt som vi var för unga för, man måste vara 21 för det mest här, buhu! Men när hon kommer ska vi hyra film :) Klockan är halv nio här nu.
 


Kommentarer
Postat av: Fiem M

Hm...ja lite vit är du nog :O)

2009-08-24 @ 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />