FIA - Anropar försvunnen tid

Det finns så mycket jag vill göra och så många som jag vill träffa innan jag åker, men det finns inte tillräckligt med dagar eller tid för allting. Lite tråkigt!

Jag flyttar om två veckor, först nu börjar jag inse det.

Kvar på checklistan: Jag måste vaccinera mig, köpa resväskor och skaffa läkarintyg på mina tidigare vaccinationer.

I dag har jag varit ledig, kört två maskiner med tvätt, lagat mat, gått på stan med Natta och Kelly. På bussen på väg hem från stan fick jag och Kelly för oss att hon skulle klippa mitt hår.Spontangrej bara sådär!! Så det vara bara att gå hem och hämta hårfärg och sen gå till Kelly. Så nu har jag kort mörkt hår. Blev riktigt riktigt bra, nu har jag en frisyr.
 
" - Du ser mycket äldre ut" HA HA! Jag har inte riktigt vant mig än, tycker att det är lite kort, men det är fint!

I kväll har vi spelat kubb i dalparken och lekt på deras lekplats. 20 års kris?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />