FIA` Du är efterlängtad!

I dag skiner solen igen efter några trista regniga dagar, underbart! Jag ska sitta inne med ett skolarbete hela dagen, jag måste försöka bli klar med den i helgen, jag skickade in och förklarade mig och bad om ursäkt att jag var så sen med uppgiften, läraren svarade i dag att jag inte behövde be om ursäkt utan bara att jag förklarade att jag är sen och sen att jag skickade in den när jag var klar med den. Jag skrev i mejlet att jag skulle vara klar i dag men det kommer jag inte vara för jag gjorde så mycket annat igår som tog tid.

Jag var och handlade mat med Emmy på ica maxi, köpte ett påskägg till Pamela och överst la vi ett extra tuggummi paket, smart va ;) När vi lämnat ägget och en pluggbok så åkte vi till grekiska kolgrillen och hämtade hem bifteki special, mumsigt goda men oj vad man stank vitlök efter det...

I går kväll gick jag promenad med Natta och R igen, H skulle också ha följt med men han satt och käkade kebab med någon kompis på stan, så vi fyra får hitta på något roligt tillsammans någon annan gång. R snackade om bio men vi får se hur det blir med den grejen. Det känns nästan som när man var liten igen, gå promenader, snackar och skvallrar lite och ber om att få höra något som kan hjälpa en förstå lite bättre..  Jag förstår ingenting.


Du är efterlängtad kära sol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />