FIA

Idag har jag varit i skolan och haft grupparbete och diskussion i helklass. Vi diskuterade boken vi läst, och jag måste bara få säga att jag tyckte att allt var väldigt väldigt intressant! Jag brukar ha svårt att koncentrera mig så länge i diskussioner, men idag var det lätt!

Imorgon är det föreläsning, får se om den blir lika intressant att lyssna på!

Till dagens lektion skulle vi skriva ett referat om boken vi läst och jag satt ganska länge men den igår..
- Mammaaa jag kan verkligen inte skriva på högskolespråk. Hjälp!!

Jag trodde att dagens lektion skulle bli en mördarlektion då jag skulle känna mig dum så fort jag sa något, men det gick jättebra! Det var många som hade haft svårt att förstå det kaptiell jag haft svårt för o s v.  I like högskolan!




Oj vad liten bilden blev..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />