Emmy

"Hej jag heter Emmy och jag är tidsoptimist"
"Heeej Emmy"

SKÄRPNING, SKÄRPNING. Från och med nu är det PLANERING och PRIORITERING som gäller!!!

Har precis tränat klart, har sprungit backe. Nu ska jag äta mellanmål, packa och cykla till stationen för att ta tåget till Södertälje! Ikväll ska jag träffa Jossan och Carro, vi ska handla mat inför tjejmiddagen och så får vi se om vi hinner fika.


Här bjuder jag på en liten preview av min mysiga lägenhet. Vill ni se mer är det bara att komma och hälsa på ;) Saker som är kvar att göra är att köpa snyggare gardin, sätta upp specialgardinstång, låna betongborr, fixa någon som hjälper mig borra upp spegel och hylla och så vill jag hitta en fin matta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />