Emmy - dagens roligaste fråga "vad brukar du ha på dig när du övningskör?" haha

Idag blev jag arg! Sen blev jag ännu mer arg för att jag var så klantig när jag skar upp mina morötter i stavar, då skar jag mig- väldigt djup. Det blöder fortfarande, skulle nog ha behövt åka in till sjukhuset och sy men jag har ingen bil och jag vet inte vart sjukhuset ligger och dessutom är jag sjukt trött och sjukt arg på mig själv för att jag inte har pluggat tillräckligt mycket idag...

Nu ska jag plåstra om mitt sår, sen ska jag sova...
Imorgon ska jag ha föreläsning, sen ska jag hämta Maria på centralen och därefter är det träning med Jenny och sen är det stickjunta för hela slanten resten av kvällen... Det blir en rolig dag!



livet är en fest och jag är bjuden

Kommentarer
Postat av: m

shit vilken spänst du har...kolla in höjden på ditt hopp

2008-10-15 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />