Fia ;D

Igår hade jag värsta tajmingen när jag skulle till Solna för att lämna in mina inlägg på anatomic.

Jag gick tidigare från filosofin och precis när jag kommer fram till busshållsplatsen svänger bussen av från malla silvferstolpes väg. Buss till sollentuna station, tåget kom efter fem min. Sen framme i solna går jag upp mot bussarna, 509 som jag brukar ta gick så sent så då skulle jag inte hinna men det stod en buss där som stannade i solna centrum, bra!
Så; på bussen hoppa av och gå till anatomic, gå mot busshållsplatsen och då såg jag att hade hade missat bussen men två minuter. Sätter mig för att vänta och inser att jag kommer missa styrkan, men sen ser jag en buss som kommer och det är min buss som tydligen var lite försenad, yees! 
Buss till stationen och lite småjogg så hann jag med pendeln till häggvik där jag kliver av och går i rask takt för att komma fem minuter för sent till löpstyrkan. IMPONERANDE! Jag brukar aldrig ha sånt flyt!

Jag hann fram och tillbaka till solna från häggvik på en timme, bra jobbat va :)

image3365
Mary ville att Emmy skulle ha lockigt hår i skolan idag ;)

Kommentarer
Postat av: cissii

Har ni haft projketredovisning ännu??

2008-03-19 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />