Mary'

HUR KÄNNER DU?

Vem kommer du sakna?
Svårt att gissa? Emmy och Fia! Sjukt mycket. Jag har nog inte kommit på det själv hur mycket jag kommer sakna dem.

Varför kommer du sakna just dom?
För vi har haft en underbar tid tillsammans. Som jag aldrig kommer få uppleva igen. Vi har gjort så mycket saker tillsammans och haft sjukt roligt fast det ibland kan vara svårt att umgås just tre.

Hur kommer löp bli utan Em och Fi?
Tyst (nej, Klabbe och Aleks skriker så de räcker). Men tyst på ett annat sätt.

Kommer du gråta när de har flyttat från löp?
Jag har redan gråtit.

Tror du bloggen har gjort så ni kommit närmare varandra?
Kanske. Men mer så att alla andra fått en inblick i vårat liv.

Vem kommer du låna kläder av nu?
Jag har ju Sannas gaderob och sen hoppas jag starkt på en 92:a med skön stil.

Tror du att deras student kommer bli lyckad?
Absolut. Det är ju 26 grader ute, så vad kan gå fel?

Men det är väll inte temperaturen som gör det?
Hah, nej. Men man kan iaf inte ha tråkigt i fint väder. Dessutom såg alla underbara ut när de traskade iväg till champange-frukosten.

Vad ska du göra nu?
Pynta flaket som kommer strax.

Sista frågan. Hur kommer de gå med bloggen när ni bor på tre olika ställen i höst?
Den kommer fortsätta i oändligheten!

image3938


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />