Mary' söndag (fast jag trodde det var lördag)

Idag ska jag sitta på ett tåg till Karlskrona. 5 timmar kommer jag sitta på tåget. Min rumpa kommer skrika av smärta. Vad ska jag göra i 5 timmar då?
Jag tänkte typ, spela ett körkortsspel, läsa en engelsk bok, kolla på uttjadade filmer, lyssna på uttjatade låtar, spela roller coaster, kanske spela sims, läsa i min teoribok, dregla mot fönstret, äta medhavande matsäck, kanske prata med nån.
Typ.

Vad händer i Karlskrona då, undrar säkert dom tre som inte är friidrottare och läser denna blogg. Telenorgalan händer i K-krona. Jag ska springa 1500 m. Efter två sjukdomar på raken känns inte mina ben fullt så spänstiga som de borde ha gjort. Ack ack.
Men jag kommer iaf träffa Fia där nere. Det längtar jag efter! För den lilla puddingen flyger ner över dagen, bara för att träffa mig. Nej, om de vore så väl. Hon ska såklart också tävla. Fast 800 m.

Hoppas vi hörs i K-krona då. =)

ps. Alla andra avenyn avsnitt raderas från svt den 20 juni. Jag har 5 dagar på mig att se 50 avsnitt. (!!!!!)


Den här är från Sayo förra helgen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />