Fia ;D

Igår för min första arbetsdag på Tom tits Experiment. Jag fick börja med att gå runt och putsa och greja lite på mitt plan sen var det dags att gå upp till kemiköket och göra världens godaste sportdryck. Det var ingen som tyckte om den, förutom jag. Men jag tror att de la i för lite apelsin, så om jag har samma experiment idag i kemiköket så skall jag ge dem mer apelsin att smaksätta med.

Efter kemiköket hade jag lunch och då träffade jag Carro och Oliver. Vi gick och satte oss i trädgårdscafét där Emmy jobbar. Det var mysigt och roligt att träffa dom och snacka lite skit :)

Sen gick jag runt och plockade skräp och torkade av allting i 2 timmar och sen var det dags för självfallet.

Jag och K stod där i en och en halv timme. Det var roligt men det var samma gäng som åkte om och om igen för direkt när de hade åkt klart sprang de runt och ställde sig i kön igen. Haha :)

Jobbigaste igår var när jag sa åt en familj att gå upp till fjärde våningen när experimentet dom letade efter egentligen låg borta vid ballongen. Sen träffade jag på dem i parken och då skämdes jag lite..  Men nu vet jag ju vart den ligger så nästa gång någon frågor så vet jag!

Roligaste igår var att se K bli dyblöt i vattenklockan när vi skulle putsa prismorna i parken.

Jag tror att det här kommer att bli ett roligt sommarjobb, gårdagen var jätterolig!



Ser jag inte lite galen ut ;)


Emmy steker pankakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />