Fia ;D

Idag har jag varit i stan med Emil som kom hem från Hultsfred inatt. Han var rätt sliten efter veckan som gått, han hade som längst sovit tre timmar i sträck. Jag förstår inte hur han klarade det.  Sen fick jag höra att det inte längre fanns någon bajsman, för de hade någon ny konstruktion på bajamajorna så att man inte skulle kunna välta dom lika lätt. Nu var alla fast med varandra på något konstigt sätt. Förut var det vanligt folk välte bajamajorna när någon satt där inne. Fyfan vad äckligt, tänk att få allting över sig... Uschibusch!  Emil hade massa historier att berätta, det var roligt att höra allt men det hade nog varit roligare att varit med om allt där..

Idag gick vi runt och kollade i affärer och sen gick vi och köpte glass och satte oss i solen i gamla stan, det var nice!
Imorgon åker han bort igen, nu till spanien i två veckor med familjen.

Imorgon åker jag till Karlskrona, åker hemifrån 8 och tar flyget från Bromma vid 10.45, sen blir det race halv 8. Det ska bli jätteroligt, hoppas bara att mina stela baksidor och rygg håller!


Imorgon ska jag träffa min favoritMary som jag har saknat massamassamassa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />