Mary ;D

Tjohopp,
snart ska jag ut på distans med Sanna i 50 min. Inga tävlingar denna helg inte, sparar mig för min första 1500 m tävling nästa helg (första detta året alltså). =D

Eftersom det var föräldrarmöte här för alla löpar-föräldrar stannade min mamma kvar över natten. (Hallå, fram och tillbaka till Stockholm från Gbg är inte så himla skoj.) Därför ska min mammam och jag ut på stan sen och kolla runt lite.

Ikväll ska vi till Majz (läs -om du vill- Maria). Det ska bli superduperhyperroligt. håhå. =D




Jag och Klas-kalas flummar loss.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

sötbild

Postat av: Sanna

Fiemma har ni inte vaknat än ? :O

2008-01-20 @ 12:00:40
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />