Mary ;D

Innan matten satt jag och Adam i cafeterian och käkade vårat mellanmål. Adam berättade om hur Rock Star filmen slutade igår, för han och Oliver satt uppe och kollade klart.
  Men när han nästan var klar kom jag på att jag visst har sett hela filmen en gång. Min kompis där hemma lånade den och sen fick jag också se. Den är verkligen görbra!

Idag var även första dagen på länge som jag har känt mig bra på kinesiska. Jag går kinesiska steg 3 nu, och det är inte en dans på rosor längre. I den här gruppen, women yiyong qi ge ren (- vi är sammanlagt sju pers -påkinesiska-) pratar typ alla flytande och sitter därmed och diskuterar saker på kinesiska med varandra och läraren. Men idag lärde jag mig en text utantill och berättade om den för gruppen. yeye


nån gång ska jag åka till Kina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />