Fia ;D

Jag råkade precis tugga på SILICA PLUS tabletten och det smakade jätteäckligt, bara så att ni vet ;)
SILICA PLUS är en tablett som är ett kosttillskott med vitaminer och mineraler som är bra för naglar, hår och hud. Jag har bara ätit dem i en vecka men jag hoppas att jag märker resultat snart! Jag vill ha långa naglar, mina flisar sig så lätt! Hoppas att de hjälper :) Haha jag är en sådan som går på all reklam om vitamintabletter från hälsokost, för vissa tycker bara att det är skitsnack. Men jag tror på det och jag tror att man måste tro på det annars hjälper det nog inte. Haha ni förstår vad jag menar..  Man måste tro att det har en effekt annars kan man lika gärna skita i att ta dem om man inte tror att de hjälper!

Nu ska jag göra några naturkunskapsfrågor.. Sen ska jag lägga mig och läs svenskaboken. PUSS

189563-2838
Usch vad jag hatar plugg!

Kommentarer
Postat av: Micke

jupp, det suger att plugga =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />