Fia ;D

Igår träffade vi Stefan och Putte + några till. De kom och hämtade upp oss så åkte vi hem till Stefan och de spelade klart någon fotbollmatch de höll på med. Sen käkade vi lite food och sen åkte vi till några datanördar och hälsade på lite. Men sen åkte vi vidare för att Majzan ville hem och sova. Vi skjutsade hem henne och sen åkte jag med Stefan och Putte till någon Tomas.

Där satt ett gäng och snackade och spelade fotboll. Det är något speciellt med fotboll här i Berga ;) Alla verkar vara helt besatta i det! Det var trevligt men det var inte trevligt att många av dem rökte inomhus och där satt jag, en oskyldig liten löpare som försökte andas in så lite rök som möjligt.
Mina kläder som jag hade på mig igår stinker rök och de hänger nu ute på vädring. Haha! Usch jag hatar rök, annars var dom trevliga.

Jag och en tjej fick spela mot två killar som var värsta proffsen, och som ni förstår gick det  inte så bra. Haha nu har jag faktiskt spelat två matcher mot Majzan och hennes bror Mattias. Jag kanske också blir besatt. Nej det kommer jag inte bli!!
image2869
Förra nyårsgänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />