Fia ;D

Kommer min rygg någonsin bli bra? Jag är för svag, jag är för orörlig.. Jag och min rygg går inte ihop! Det känns som jag aldrig kommer bli av med min svank och det onda. Fan!

Var hos Oskar idag igen, det första han sa när jag lade mig på bänken var; det stämmer inte!
"Din rygg är inte bra, det går inte att träna som du gör med den här ryggen" Han knäckte och testade olika rörlighetsövningar och han konstaterade att det måste ske en förändring för det går inte att fortsätta träna med en orörlig rygg. Det går inte att göra fel fel fel, då blir det aldrig bättre. Jag måste börja om från början och göra rätt. Gör om, gör rätt!  Jag fick en övning som jag ska göra 20 gånger om dagen och sen får jag inte köra några ryggövningar på ett tag för jag måste koncentrera mig på rörligheten.
Aaah! Varför kan jag inte bara få koncentrera mig på löpningen för en gångs skull, alltid är det något.. Vet inte ens om jag vill tävla inomhus längre, har tappat suget. Funderar på att träna jävligt hårt och köra massa rörlighet och komma taggad till sommaren istället. Ska snacka med Richard idag. Måste kila nu så att det inte blir stressigt, ska till Sätra. Ciao!
image2836
image2837
Jag är bara så trött på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />