Mary - är du a snowlover?

Ohej,
tvärtemot
Emmy tänkte jag skriva ett inlägg om hur mycket jag gillar snö. I do a list =)

¤
Igår när jag gick hem från bussen igår snöade det, då blev jag jätteglad.
¤ Jag får alltid lyckorus när jag ser att det snöar.
¤ Det ser inte så mörkt ut ute, för snön reflekterar ljuset.
¤ Man slår sig inte lika lätt när man trillar.
¤ Det knakar härligt under fötterna.
¤ Man kan åka pulka.
¤ Det blir mycket mer spännade när man är ute och springer, kan glida i kurvorna, göra volter på gömda isfläckar, springa med galet höga knälyft för att komma framåt.
¤ Om man tappar något vet man att det kommer upp i tö.
¤ Alla kör långsamt i trafiken.

Är inte snö bara för härligt? Håller du med mig, Mary, eller Emmy?


snowing!

Kommentarer
Postat av: emma

det är underbart med snö juh!!! :D:D:D

2008-02-03 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />