Fia ;D

Jag har rensat mitt skrivbord och jag hittade en del roliga grejer. Här är ett brev som jag hoppas att jag aldrig skickade iväg... Mohaha det är skrivet i trean när min pojkvän hade flyttat!

Nu skriver jag rätt av, stavfel och sånt är okej i den åldern, bara så att ni vet.

"Hej A!
Hur mår du? Jag mår bara bra. E säger säkert i brevet att jag har gjort slut. Det hade jag gjort för en månad sen. Bli inte ledsen nu men T i min klass fråga på mig. Då gick jag och fråga mina kompisar och då sa dom ja till mig och jag funderade. Medans jag fundera sa S och dom ja till T. Jag tänckte göra slut men han verka vara så kär i mig så jag ville inte såra honom. Sen ville N som är ihop med C och S som är ihop med M sköra sanning eller konka. Då tyckte jag att det gick för långt för han ville prik hella tiden pussa och krama mig. Han viskade till C ta mig, ta mig!
Då gjorde jag slut. Du som har känt mig så länge skulle jag kunna berätta en sak till dig. Jag litar på dig! Jag är en sån där killsjusare som du vet. Så nu har jag ingen kille men jag skulle vilja ha en. Så nu frågar jag får jag chans på dig. Om du svarar nej förstår jag för jag har varit dum. Skriv tillbaka/ en väntande tjej :) "

Guud vad jag skrattade när jag läste igenom det här brevet. Vad jag höll på!!

Jag kommer ihåg att jag och mina kompisar nästan alltid hade en kille, vi hade parmiddagar och allt möjligt roligt tillsammans.  Ett roligt minne är lapparna man skrev: Får jag chans på dig, ja nej eller kanske. Så fanns det rutor som man skulle kryssa i. Men vadå kanske? Jaa det var tider de.. Haha :) Har ni något roligt minne från den tiden?

image3284


Kommentarer
Postat av: Micke

skönt inlägg fia! ja, det var samma visa här i sala xD man tävlade nästan om hur många tjejer man kunde ha, vadå singel? haha

Postat av: otes

Haha ne inte än:P har inte kommit på hur man gör än riktigt.

2008-02-26 @ 01:29:21
URL: http://gossipboyhyssna.blogg.se
Postat av: becky

hahhaah killtjusare va :P

2008-02-27 @ 13:10:00
URL: http://rebeccatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />