Emmy ;D

Gud vad jag starkt ogillar snö! Det är kallt, blött och förfärligt jobbigt att gå i. Visst att det kan vara fint att se på (när man sitter inomhus med en fleecefilt och en kopp te) men annars är det mesta negativt med snö! Jag ska trots detta snart våga/tvinga mig ut i snöovädret för att träna ett backpass. Men först ska jag renskriva Tysklands statsskick! Har ett väldigt stort och avgörande prov på torsdag, 4 statsskick (Tyskland, Frankrike, Storbritannien och USA) ska vi lära oss + kunna jämföra med sveriges. Jag och Fia håller på och svarar på alla instuderingsfrågor. Vi har delat upp så vi gör hälften var sen är det bara att plugga,plugga,plugga in allting också som gäller!

En som däremot älskar snö är världens bästa hund, KAJSA!
image3080

Kommentarer
Postat av: M

Kajsa är nummer ett :O)
Finns ingen bättre.
Snö är härligt, hellre det än regn och slask

2008-02-04 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />