FIA `VAD ÄR DET SOM HÄNDER?

Efter att många har hört av sig och undrat vad som har hänt eller vad som händer så har jag beslutat mig för att skriva några rader och för att berätta för er att FI av Fiemma lever!

Jag har bara väldigt mycket  just nu, men det har faktiskt hänt att jag i all hast har satt mig ner och loggat in på bloggen och satt mig för att skriva. Men allt har känts fel och onödigt så det har därför inte blivit några inlägg från mig på ett tag. Men en annan som har varit duktig på att uppdatera bloggen är fiemMA som ikväll är och firar en tjej från skolan. Trevligt!

I söndags firades Sanna med massa presenter och en middag på San Marco. Från Emsan och mig fick hon svarta vinglas och från Johanna fick hon en blinddate. Så jävla bra present! Söt kille :) Men Sanna vet förstås inte vem han är för det är ju en blinddate, men jag fick se en bild på honom. Och Sanna, så mycket mer än att han är söt kan jag faktiskt inte skriva.. För då förstörs man ju spänningen!

Här kommer lite bilder från i söndags, som jag snodde ifrån Marcus facebook, hoppas att det var ok Marcuuuss?




Min mobil ägde alla andras mobiler med dens coola sms funktion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />