FIA

Idag käkade jag och Emmy lunch med Sanna på Nancys och sen shoppade vi lite. Först hade vi bara tänkt käka men sen blev det att vi gick i affärer också, och alla åkte hem med något som de köpt.

Emmy som brukar köpa minst, köpte mest och Sanna som brukar köpa mest, köpte minst.  Fia köpte som vanligt skor och en väska. Emmy sa att det var tre sorts shopping; Emmy köpte ovanligt mycket för att hon var nervös inför imorgon och Sanna köpte mindre för att hon också var nervös och jag tröstshoppade för att jag inte ska springa imorgon. Ganska roligt faktiskt, kunde ju stämma...

Sanna hade en ascool dagens outfit men alla kollade jättemycket på henne och inte diskret heller... Precis alla kollade uppifrån ocn ned på henne, haha :) Sanna, du var jättefin idag!


Hon hade gummistövlar.

Här är mina skor som jag fyndade, jag fick båda paren för 200kr. Inte illa!



Här är min väska som Sanna inte tyckte om..


Perfekt till Grekland





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />