Fia ;D

Godmorgon! Har haft sovmorgon idag och det behövdes! Riktigt skönt att sova ut, även fast jag vaknade imorse när Matte kom instormandes i våran korridor och sjöng ashögt. Hmm, han ska få igen för det där! Men han kunde väl inte veta att jag låg och sov men i alla fall ;) Han ska nog få höra på min fina stämma någon morgon och det kommer han verkligen få ångra.
Nu har jag skrivit ut mitt arbete så nu ska jag borsta tänderna och fixa mig inför skoldagen. Idag kommer vi få besök av massa gamla treor som kommer till löp och ska träna med oss! Nice Ha det bra Pusspusspuss

189563-1776
Majzan och Cissi är några som kommer på besök idag =)

Kommentarer
Postat av: matte

jag är ledsen fia. Nu tappar jag på snällskalan!!

2007-09-20 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />