Fia ;D

Heej! Har precis käkat en sen lunch med mamsen och nu tänkte jag göra klart religionsuppgiften som jag har tills på torsdag. Jag vet att jag inte kommer hinna göra klart och att jag kommer sitta med den imorgon, men jag ska försöka! :) Man kan inte göra mer än sitt bästa! Haha

Idag vaknade jag av att jag fick en blöt puss av Åffi och Stella som hade hoppat upp i min säng. Det var en annorlunda väckning, jag brukar vakna av mobilen men den stängde jag av när jag åkte hem igår..

Jag skulle egentligen ha gått i skolan idag och varit på löp och tränat nu, men jag åkte hem direkt efter skolan igår för jag var så himla konstig! Jag mådde ganska bra, men jag var jättedeppig och trött och sliten. Jag kände att jag behövde få komma bort. Så jag åkte hem och la mig i sängen och satte på lugna favoriter och bläddrade igenom nyaste ELLE, Cosmopolitan och Veckorevyn som hade kommit! Jag och Emmy premunerar på dom tre tidningarna ;) Sen komma mamma hem och då bastade vi, sen gick jag och la mig och tittade på tv.
En riktig slappiskväll, precis vad jag behövde!

Idag gick jag ner på stan och klippte mig och köpte ett par nya skor. Jag behövde skämma bort mig lite ;)
Haha och dom här skorna var jättefina så jag var tvungen att köpa dom! 
Jag älskar skor!

image1857
Alla kämpar för att få tag på ett kort på mig ;)
image1858
Men jag ger mig inte för jag har gett ut så många idolbilder redan ;)
image1859
Nu vill Legernes ha en idolbild på Mary också ;)
image1860
Okej jag ger mig, det är inte idolbilder killarna är ute efter. Det är något annat ;) Ser ni vad dom kämpar! Haha!

Kommentarer
Postat av: Micke

haha! idolbild is the shit =) hade bra hemma =)

2007-09-18 @ 17:08:01
Postat av: Observant

Micke dra upp brallorna....

2007-09-19 @ 08:55:20
Postat av: Micke

men jag som jusst var påväg att dra ner dom ;D

2007-09-19 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />