Mary ;D

Har inte berättat om friidrottsskolan idag, men det var skojsigt. Vi var lite flummiga och kanske en aaaaning oorganiserade. Men men, jag lärde mig 95% av alla barnens namn. (30 st) yeeahh.

Min mobil är inne på lagning. Känns som det alltid får åka in på lagning när jag är hemma. Så nu har jag en gammal mobil där joysticken knappt känner av att man rör på den och det inte finns några egenkompinerade ord med i ordlistan.
  Hårt liv ;)

Imorgon=ingen träning=massa tid för annat=ha kul!

image2200
Nån gång ibland har vi riktigt kul när vi pluggar kemi och då å då tänds det lampor på löpande band i Wesths hjärna (alltså; han hajar vad vi snackar om).
Adam (under Westh) brukar däremot somna mellan formlerna på min "plugg madrass". (atlltså; han är för smart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />