Emmy ;D

Dagens horoskop stämmer verkligen. "Det räcker inte med den goda viljan- vad som krävs av dig är tålamod, tålamod och åter tålamod"

Sedan försökte jag hitta en låt som skulle kunna beskriva det jag känner på ett bra sätt. Jag sökte och sökte men hittade ingenting. Men tillslut skrev jag "Emmy" som sökord och vad hittar jag då? Jo den perfekta låten som beskriver precis hur jag känner mig nu! Häftigt va?
Och nu vet jag vad ni kanske tänker att jag är värsta deprimerad, och svaret är nej jag är inte deprimerad bara en aning down just idag ni ska se att det blir bättre imorgon :)

Slow me down - Emmy Rossum


Sometimes I fear that I might disappear
In the blur of fast-forward I falter again
Forgetting to breathe, I need to sleep
I'm getting nowhere
All that I've missed I see in the reflection
Passed me while I wasn't paying attention
Tired of rushing, racing and running
I'm falling apart

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

Åh vad kul med löparfymnasium. Hur långt springer ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />