Mary

HEELLOO SWEDEN!

Nu sitter jag och Tess och surfar runt i ahtletic centret. Vi ska snart bada i poolen och sen ata middag. Ja, ni laste ratt. Middag var det. For klockan ar har 18.04 och vi ar otroligt trotta. Direkt nar vi satte oss pa planet fran kopenhamn sa skulle vi stalla om oss till Japans tid. Alltsa da var det natt. Sa de slackte ner planet och delade ut filtar. Men jag och Tess undersokte istallet underhallningssystemet med musik,spel och filmer. Vi valde att kolla pa hairspray som var superrolig. Sen satt vi och snackade till typ 05 pa mprgonen japansk innan vi forsokte fa en blund i ogonen. Det var varsta coolt med en kamera som de hade under planet som man kunde kolla ner pa.

Klockan atta japans tid, alltsa tolv pa natten svensk tid, tande de planet och skulle dela ut frukost. Jahaja, sa dar satt vi mitt i natten och kakade frukost och forsokte latsas som att det var morgon. Sen kollade vi pa simpsonfilmen som aven den var skojisig.

Sen flygplats och buss ut till dar vi skulle bo. Vi sov hela bussresan och kakade lunch nar vi kom fram. Da var klockan sex pa morgonen svensk tid. Ja, vi sande manga avundsjuka tankar till alla som sov sott dar hemma.

Nu bor vi pa nagot slags athletic center som typ OS folket bodde pa vid OS 88 typ. Det ar en jattefinby som ar supermysig. Jag och Tessan bor tillsammans i en stuga med Flo och Ulrica.


Vi har aven tagit massa kort. Kan inte lagga in dem for har ingen sladd. Men ska fosoka blogga lite iaf. I overmorgon byter vi hotell till ett som ar narmare tavlingsplatsen.


Ha de fint alla dar hemma.

Tessan halsar massor! =D


PUUSSSSS


(Adam har du lamnat in min biologibok)

(Frasse glom inte att ta upp att vi vill ha kompostering pa RIG radsn\motete)
hihihi


har ingen tackning har nere sa kan inte ta emot sms. =(


Kommentarer
Postat av: Matte!

Åhh..jag är jätteavis på er. Vad kul ni verkar ha, jag vill också sitta och snacka och kolla på film med er på ett flygplan :D Själv är jag nu på bosön igen. lycka till tjejer!!!!!!!!!!!!!

2007-11-20 @ 10:37:20
Postat av: Emmy ;D

Ha det så roligt nu tjejer, njut av eran tid :)

Postat av: sta

Ha't så kul men glöm inte att ni bär gult+blått
hälsn sta+sissi

2007-11-20 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />