Fia ;D

Hallå! Kom precis hem från skolan, jag skulle ha tagit bussen men jag missade den för att jag satt och pratade med Sara :) Så jag fick gå hela långa vägen hem, inte skoj!
Nu satte jag mig vid datorn för att skriva ett inlägg men då sitter dumma Robin vid andra datorn och säger att jag är en fjortis. "Vem vill veta ifall du gick hem eller inte" Då kände jag mig dum.. Haha!
Egentligen är det här lite onödigt, jag sitter och skriver om vad jag gör om dagarna och folk går in och läser. Det händer ju inget roligt i mitt liv så det kan inte finnas så mkt roligt och läsa om, eller? Skall man fortsätta med sitt vanliga skrivande om dagarna eller ska man bara skriva ett inlägg när har något vettigt och skriva om? ;)
Jag vill ha lite kommentarer, och så länge fortsätter jag med mitt vanliga skrivande...
Idag har jag haft sovmorgon sen gick jag till skolan och hade historia och då tittade vi på film, sen käkade jag lunch och nu sitter jag här. Värsta slappa dagen :D Tänkte gå ner och köra skivstångsstyrkan nu, så har man hela kvällen för att göra annat skoj :)

Helgens tävlingar gick otroligt bra! Jag sprang på riktigt bra på båda loppen och jag var jättejätte nära att persa båda gångerna :) Så helgens lopp för helt klart godkänt! Det var en rolig helg inte bara för att tävlingen gick bra utan för att jag även träffade många sköna typer som var där och tävlade! :) Alltid lika roligt och se alla igen!
Nu ska jag sluta upp med mitt tramsskrivande, ha det bra så länge! Pusss!
image699
En helt onödig bild som inte har något alls med inlägget att göra!

Kommentarer
Postat av: Robin

Tråkigt liv du har som måste sitta och skriva på en jävla blogg!!

2007-05-28 @ 13:01:06
Postat av: M

Herr R R är bara avis för att han inte själv har någon blogg... Fortsätt SKRIV!!

2007-05-28 @ 14:12:03
Postat av: Cissi

Du måste fortsätts skriva!!! Det är ju dagens höjdpunkt när man läser er blogg ;)

2007-05-28 @ 15:06:52
Postat av: Majzaaaaaan

SLUTA INTE SKRIV
Vad ska jag ha för mig om kvälalrna då? ;phaha

2007-05-28 @ 18:12:27
Postat av: Sara

FÖÖÖÖRLÅT! de var inte meningen att ta din tid gumman :( skyll på mig!

2007-05-28 @ 22:05:36
Postat av: j

palla skriva!! har ni inget bättre liv???

2007-05-28 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />