Fia ;D

Hallå! Det blev inget blogginlägg igår för jag hade fullt upp med att fixa allting inför skivan som är ikväll!
Vi har fixat nomineringarfimer och introfilm. Dom blev skitbra! Först strulade introfilmen men fransson fixade det, räddaren i nöden ;D Så min dag igår såg ut så att jag satt framför datorn och hjälpte de andra med filmerna.
Sedan förberedde vi även vad vi skulle säga när vi ska gå upp för att ta nomineringarna.
Jag och Fransson ska börja och ta de tre första nomineringarna, sen kommer Matte och Emmy :) Det ska bli lite läskigt faktiskt och stå upp för 130 pers och snacka ;D Men vi har gjort lite repliker sen är det väl bara och flumma, men guud vad jag kommer vara nervös.
Ikväll blir de dansdansdans, dom har lovat att miss fatty kommer :D YEAH! Ha de bra pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />