Emmy ;D

I morse vaknade jag och var oerhört trött, och jag ville inget hellre än att gå och lägga mig igen. Framför mig låg en låång måndag med fem lektioner och med början 8.20 och slut 16.00, trodde jag. Men nu kan jag glatt meddela att så blev det inte, jag hade endast två lektioner och slutade halv ett. Så mitt humör svängde ganska snabbt, nu ska jag gå och lägga mig och sova en timme eller två och sen ska jag träna styrka, och efter det börja skriva på mitt pm om anorexia.
Kom på idag att det inte är långt kvar till vi slutar skolan nu, typ inte ens tre veckor, det kommer gå jättesnabbt. Ååh vad skönt med sommarlov, det ska bli så himla skööönt!
Ha det bra Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />