Mary ;D

Heeeyy,

är nu tillbaka i Stockholm. Wow! Vilka flashbacks jag fick när man såg löpet igen och kollade in i sitt gammla rum. Jag och Emmy gick en "mat-sökning" på Löp och hittade bl a lite knäckebröd och MikaelWesths Dumle O'boy som vi lånar lite. Lugnt eller ? ;)

Idag var ju min första dag som ledare på friidrottsskolan. Det var toppen skoj! Alla barn är så gulliga. Jag har redan fått massa nya bästisar, som Gunnel, Sarax2, Victoria och Emil. Fast jag är helt slut nu efter första dagen.


Det roligaste var nästan när vi tillslut knatade iväg til bussen och såg den komma. Och sprang JÄMSIDES med bussen typ 150 m. Haha. Men som tur var hann vi med den, annars skulle de ju vart lite pinsamt.

image991

Nästa generation på Löpet, kankse?


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Knäckebrödet va också mitt!! You owe me!

2007-06-27 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />