Mary ;D

Jag hoppas att alla iaf kollade en stund på Live Earth galan på tvåan hela dagen igår. Inte för att själva kollandet hjälper utan för att det är herrejävlans projekt för att rädda världen. Bättre än inget om man säger så.

Live Earth galans sändes igår från 8 städer runt om i världen, Sydney, Tokyo, Shanghai, Johannesburg, London, Rio de Janeiro, New York och Hamburg. Istabul ställdes in på grund av säkerhetsskäl.
  Tråkigast var nästan att man inte visste när en artist skulle spela. Man visste var alla skulle spela, men inte när. Tydligen visste inte Svt det heller eftersom BBC klippte ihop sändningar till Europa som de trodde passade oss. Hallå, kan vi inte få göra det själva. Men jag spontan-satte på Tv:n då&då och fick då se både dåliga okända och stora kända artister.

En rolig sak som Emmy upptäckte var att
artisten Frida Öhrn från Oh Laura besökte studion. Hennes låt Realase Me är ju reklam för Saab. Och som vi alla antaligen vet är ju inte bilar det miljövänligaste som vi har på vår jord. 

image1051

Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är lite häftigt att jorden håller på att förstöras och att vi egentligen kan göra något åt det, fast vi inte gör det.

Kommentarer
Postat av: Sanna

mary : )

2007-07-08 @ 12:25:23
Postat av: Emmy ;)

Det var faktiskt jag som kom på det där med oh laura och bilreklamen Mary :P ;)

2007-07-08 @ 17:24:29
Postat av: Mary

Nöjd, Emmsan ? ;)

2007-07-08 @ 17:40:33
Postat av: Emmy ;)

Haha aa ;)

2007-07-08 @ 20:31:38
Postat av: Anonym

hela reklamen handlar iof om biopower, att "releasea" naturens kraft o rädda jorden osv..

2007-07-09 @ 08:58:03
Postat av: Mary

joo, sant.
men jag (hmm, vi? emmy..) tycker att hon kanske inte var den bästa att sitta i den soffan. för även ur mycket man än kör på biopower så är den lilla bilen fortfarande mijövänlig.
CYKLA CYKLA CYKLA =)

2007-07-09 @ 10:44:34
Postat av: Emmy ;)

haha aa precis jag håller med mary ;)

2007-07-09 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />