Fia ;D

Åååh jag har så tråkigt! Jag sitter här alldeles ensam i receptionen och alla andra ligger och sover... Lyllosarna, men jag hade ju iförsig sovmorgon igår ;) Idag ska jag jobba till ett sen ska jag, Emmy, Miranda och grabbarna plus lulles tjej följa med in till stan. Det är torg idag, jag kanske hittar en väska som jag gjorde förra lördagen ;D Väskan som bara Kai tycker är fin, alla andra tycker att det ser ut som en tantväska. Men som sagt jag har ganska annorlunda smak ;) Tantigt enligt de flesta men det tycker inte jag :) Hihi!  Vi ska köpa te till Marius och till oss sen får vi se om vi hittar något annat skoj :) Ha det bra Pusspuss

image1191

Mary spanar efter Gideon, eller har hon fått span på något annat?


Kommentarer
Postat av: Mariaa

TE :D

2007-07-28 @ 12:26:13
Postat av: Jenny.

förlåt fia men DIN VÄSKA ÄR BARA ALLMÄNT FUL XD.
jag älskar dig ändå XD.

2007-07-29 @ 22:28:12
Postat av: Gideon

Sorry, dont quite understand what it says :P

2007-07-29 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />