Fia ;D

ABRAKADABRA! Nu har den nya filmen HARRY POTTER OCH FENIXORDEN kommit ut på bio och det är jättemånga som har stått i kö länge för att få biljetter till premiären. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom filmerna, jag har sett ettan och tvåan men jag tycker inte att de var någo vidare bra! Jovisst är dom bra gjorda och har bra handling, men de är inte min typ av film, sånt där overkligt och magiskt! Haha men vad tycker ni om filmerna och har ni varit och sett den nya?

Harry Potter har vuxit och är inte längre den lilla fjanten, han har vuxit och blivit en stilig man enligt de flesta. Och nu i den senaste filmen får han kyssas för första gången också, inte illa ;) Haha!

image1108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />