Mary ;D


189563-65
 
Tjohoo!
Idag börjar JSM, fast jag tävlar inte fören imån. Men David och jag åker iväg om en halvtimme, för han ska ju springa idag :)
Uppladdningskvällen igår var jätterolig, även fast det blev lite mycket spagetti och lite köttfärsås. Fast Frasse-Matte blev sura för att jag bloggade en del av kvällen. För de ville kasta gris, vilket vi sedan också gjorde. Jag vann överlägset varje gång ;D (nooot). Fast jag tror att Frasse-Matte egentligen blev sura på att det inte har lika fin blogg som vi har. Fast de är ju bara två och vi är ju faktist tre stycken, tss.
Det roligaste igår var när vi skulle handla allihopa som var med på uppladdningskvällen. På bussen lekte vi att vi var en dagisklass och Matte var dagisfröken. Han skötte de jättebra! haha. Framtidsjobb?
Nu måste jag packa de sista, vi hörs efter JSM!

Pööööss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />