EMMY ;D

Hej. nu har jag varit nere på stan, växlat pengar och köpt en bikini ;) Första dagen med kryckorna gick bra, men det var jobbigt. Många kommer tycka det är jobbigt att behöva vänta på mig, men hallå som om jag har valt att gå med kryckorna själv för attr jag tycker att det är snyggt:P Hoppas att det är någon som orkar vänta på mig bara så att jag inte behöver vara ensam heela tiden ;):P haha..
Nu ska jag upp och packa färdigt min väska. Och kolla hur mycket Fias väska vääger, hon kommer som vanligt att ha med sig alldeles för mycket. "Men jag kanske behöver den här", eller "jag vill kunna välja" men Fia man behöver inte ha med sig ett par skor till varje dag hahaha ;D
Ha det bra allihopa <3<3


Haha kolla in dessa roliga annonser ;D


http://www.bestofblocket.se/bilder/blocket_191.jpg

Kommentarer
Postat av: Gammal kryckanvändare

Jag kommer ALLTID vänta på dig Emmy!

2007-02-24 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />