EMMY ;D

Mycket att göra! Plugga, tvätta, träna, gå i skolan, äta, sova ;) Haha tufft liv :D
Nej men den här veckan har jag mycket och göra, och som jag ser det -alldeles för lite tid!
Jag måste handla en ny bikini inför Portugal, det är ett måste och ett till måste är att plugga litterär gestaltning, ska ha textinlämning på fredag! Men men livet är fullt av möjligheter, måste bara hitta en som ger mig mer tid eller kanske en som ger mig bättre planeringsförmåga kanske! Någon som har ett tips på vart man kan hitta en sådan möjlighet? haha ;)
Imorgon är det 800m på förtävlingarna till Ge-galan som gäller !!!! Håll tummarna för mig!
På söndag bär det av ner till Portugal på träningsläääger :D:D


189563-61Söt snigel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />