Emmy ;D

Tjingeling ;)
Äntligen fredag!!!! Fick tillbaka mitt matteprov idag, för alla som vill veta så fick jag faktiskt MVG (vifta med intresseflaggan). Det var väldigt sköönt måste jag medge..
Imorgon börjar JSM i Nyköping. Jag ska springa 400m, är nervös men jag försöker tänka att man kan inte göra mer än sitt bästa :D Vi får se hur det går.. Om det går bra i försöken så springer jag semifinal fem timmar efter försöket. Men men fokus på ett lopp i taget! Sen får vi se hur det går....
Veckan har gått väldigt fort, har inte gjort något speciellt.. Men här är väll de "största händelserna under veckan" för det första så har vi äntligen fått tv-kanaler som går att titta på. Alla på löpet är överlyckliga, särkilt jag som har suttit fastklistrad framför dumburken i ett antal timmar haha ;) Sedan så fick jag en allergisk chock i måndags, fick skynda mig till närmsta apotek och handla tabletter :S
En annan "viktig" sak att meddela är att jag endast har haft fem lektioner denna vecka *sköönt*
Sedan som ni kan läsa några inlägg ner så var jag och Mary på utflykt till bosön igår. Vi hade aldrig varit där så vi bestämde oss för att åka dit ;) Det var trevligt!!!!!
Nej nu får jag ta och sluta upp med att snacka massa skit, Fia och Mary har faktiskt sagt att det inte är någon som vill läsa inlägg utan bara kolla på bilderna.. ( och alla som känner Fia och Mary vet ju att dom brukar ha rätt. eller inte ;):P) Men bara för den sakens skull ska jag lägga in några bilder ;)
Ha det bra allihopa och håll tummarna för oss som springer sm imorgon :D Pussss <3<3
189563-31Jag och Sara :)189563-24Jag och Frasse :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skrvier oftast längst inlägg, varför då?
börjar du bli beroende mohahaha

2007-03-19 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />