Mary -Lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: nej
Titta på dig själv i spegeln: Jo, när jag ska sminka mig, fixa håret eller prova outfitar
Gnälla: Jadå, när folk som inte bor i vår korridor besöker våran toalett ;)
Skrika: På pms-veckan eller när jag inte får som jag vill, ibland
Sova: Japp
Ha ångest: Om jag råkar gå förbi bra brunn utan att trampa på den, ja.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: inga
Vilja dö: oh nej
Drömma mardrömmar: naae
Drömma sexdrömmar: naae
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: Löpare är redan annorlunda, så jag behöver inte försöka.
Klä dig i svart: Ibland, men jag gillar färger
Gå till kyrkan: Midnattsmässan är mysig en gång om året. Annars är jag bara där på bröllop, konfirmation, dop och begravning.
Gå i skolan:  Jadå
Röka: nej
Ljuga:  vita lögner kör ju alla med,
Hata folk:  Någon, då och då. Men jag är inte en sån som hatar
Lita på folk:  Jadå

VEM:

Saknar du: en saknar jag speciellt mycket. Annars saknar jag alla på löp nu när det är jullov.
Vill du döda: haha, ingen.
Rörde dig sist: pass
Vill du slå: ingen, just nu
Kysste dig sist: pass
Vill du kittla: åh, jag hatar att bli kittlad så om jag kittlar nån så får jag bara tillbaka
Kramade du sist: Amanda Brundin på träningen igår
Vill du prata med: inge speciell
Skrek du på sist: kommer inte ihåg
Vill du vara som:  mig själv, thihi
Sårade dig sist: pass
Gjorde dig riktigt glad senast: the sims, när jag fick tvillingar. skoooja. nej, min mobil när jag fick ett speciellt sms.
Fick du sms från senast: Karin
Ringde dig senast: Fia, för att berätta en grej
Är vackrast på jorden: Åhå, jag såklart ;)

HAR DU:
För många vänner: Lagom (typisk svenskt)
Förföljelsemani: Ja, ibland när jag springer ensam i skogen tror jag någon springer efter mig.
Tvångstankar: Ja, att trampa och inte trampa på brunnar.
Någon annan psykisk sjukdom: Är dom sjukdomar?
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: nepp
Färgat håret: ja, för några år sedan
Brutit några ben: nej
Några piercings: nej
Bra självförtroende: jadå, i think so  
Sagt jag älskar dig till någon idag: 
inte idag
Bjudit ut någon: jaa
Varit kär: oh ja
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: ja, med flyg
Tuttat eld på nått: haha nejdå.
Gjort något olagligt: kanske, typ när jag och David tog några vägkoner för att förfina cykelparkeringen på löp

HUR:

Går du: snabbt
Svarar du i telefonen: "Hej det är Määäääry."
Fördriver du tiden: the sims/bloggen
Mycket pengar har du: pass
Tjänar du pengar: genom att studera (studiebidrag)
Ofta diskar du: När jag har disk
Ofta städar du: När det behövs, alla lov etc
Många stör du dig på: har inte räknat precis
Ofta träffar du din familj: lov och typ var tredje helg

TROR DU:
Att du kommer bli något: såklart!
På gud: nej
På rymdvarelser: japp, varför inte
Att folk tycker om dig: kanske inte alla, men nån borde ju gör det "blink"
På ett liv efter detta: japp, varför inte
Att fiskar kan tänka: nej
Att du kommer leva länge: jag SKA leva tills jag är minst 100 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />