Mary - Göta Kanal 2

Såg nyss en film vid namnet
Göta Kanal 2,
fy bubblan vilken crazy film. Närmare svensk film än så här kan man ju inte komma (då menar jag att skådespelarna låter som att de läser rätt ur manuset).
Svensk film = noll inlevelse.

Min alldeles egna filmtopp:
1. Fjortisfilmer (ex; Rosa the movie, föräldrarfällan, Legally Blonde, ..)
2. Musikalfilmer (ex; High School muiscal, Greece, ..)
3. Svenska filmer (ex; Tomten är far till alla barnen, Sandor slash Ida, ..)
..
56. Action filmer <-- sucks.


image2721.

Nu är mina småkusiner här; Micke, Freddy och Mallan. (läs Mikael, Fredik och Malin) Ni förstår, det är högst förbjudet att kalla dem för smeknamn. OCH jag äger dom på kurragömma. ;D

ciao

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, gör så ;) Kul att se.. Inte för att det stämmer värst bra x)

Postat av: Micke

jag undrar om arn är bra... hmm? haru sett den?

Men klassas inte high school musical som en fjortisfilm!? ;)

2007-12-26 @ 22:29:07
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: matte

åhh...tomten är far till alla barnen..så kul ju!!!!

2007-12-26 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />