Emmy ;D

Kul att så många läser våran blogg :D
Dagen såg ut att bli jättelång och jag trodde att jag skulle hinna med precis allt jag hade planerat och trodde till och med att det skulle bli tid över. Men tiden försvann som vanligt, var och handlade mat, såg på bonde söker fru reprisen sedan sprang jag ett jätteroligt pass med korta och snabba intervaller. Sedan pluggade jag matte i FYRA TIMMAR! Och jag hann ändå inte klart med alla uppgifter, matte c är så himlans svårt men jag ska banne mig se till att fixa kursen! Nu har jag precis ätit middag, pasta carbonara jättegott!
Tänkte lägga mig och läsa igenom svenska novellen nu och sedan sova, åh jag älskar att sova det är nästan det bästa jag vet :) Hela dagen är planerad imorgon, in i minsta lilla timme, jag vet exakt vad jag ska göra från klockan 07.00 till klockan 20.00, men sånt är livet!

189563-2519

Vad ska ni hitta på imorgon (måndag) för skojsigt?

Kommentarer
Postat av: M

Sova...zzzzzz och sedan kolla PB :O)

2007-12-03 @ 01:43:52
Postat av: Maria

Jag ska se på våra bästa år,köpa klocka och springa:)

2007-12-03 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />