Fia ;D

Godmorgon! Idag fick jag äntligen sova ut och det var superskönt! :) Jag vaknade iförsig vid halv tio men sen somnade jag om och drömde en jättehärlig dröm. Jag var själv på stranden med ett gäng killar och vi skulle precis börja spela beachvolleyboll men då hör jag plötsligt en bekant röst: FIIIA; FIIIAAA det finns frukost nu...
Då är det Mary och Emmy som sitter på altanen och ropar efter mig. Lite tråkigt att jag inte kunde ha haft den drömen inatt istället ;) Så nu har vi precis käkat klart, nu sitter jag på den bärbara och Micke, Mary och Emmy sitter vid den andra datorn och tittar på bilder från festen i lördags....

Idag ska vi till stranden och sen ska vi nog till Heron City och se på "Ciao Bella". Ännu en slapp dag! För igår vaknade vi upp och städade lite sen sjöng vi singstar och spelade buzz. Sen solade vi och sen stack vi hem till Sanna och satt på hennes altan och käkade tacos och myste! Mycket trevlig dag :) Ha det bra så hörs vi Pusspuss!

Ni får ursäkta att vi inte har hunnit blogga nu på två dagar men vi har haft fullt upp med annat skoj :) Hoppas ni kan förlåta oss?! ;D Haha..

image1295

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />