Fia ;D "DN galan youth"

Heej! Dålig uppdatering? Jag vet! Ni får ursäkta mig men det har varit så himla mycket nu dom senaste dagarna ;P
Iförrigår åkte jag och Mary med Emmy till stadion för hon skulle tävla. Hon skulle köra 200m på DN galan youth. Som ni förstår är det en tävling för ungdomar som liknar riktiga dngalan med storbildskärm och videoinspelning, vinnarna fick även en diamant istället för en plakett ;) Det var en rolig tävling och det kan ni se på de inspelade loppen för vi håller på och fular oss och gör allt för att komma med i bild, sen när vi väl kommer med på storbildskärmen så sitter vi och snackar och märker inte att vi är med ;)
Det gick bra för de tävlande och Emmy kämpade sig igenom sitt lopp trots ryggsmärtorna som hon efter loppet fick hjälp med att ta bort. Vi fick åka till en kiropraktor! Efter det åkte vi till Heron city och käkade ;)

MASSA MASSA MASSA BILDER :D

Kommentarer
Postat av: Micke

vilka fina bilder ;D ni kom ju med på tv skärmen innan mitt 1500meters lopp iaf ;D

2007-08-10 @ 11:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />