Fia ;D

Hallå! Vilken underbar dag :) Soolen skiner och det är 22 grader ute, det är ju helt underbart skönt! Har precis gjort klart geografin typ så nu ska jag lägga mig och sola lite :) Det förtjänar jag haha jag tycker att alla förtjänar en dag ute i solen för gud vad dagens ungdomar måste slita. Det är alltid någonting i skolan, och det är verkligen fel att man ska behöva sitta inne en söndag när det är så fint väder ute. Grrr! Blir så irriterad! sen kan man ju skylla lite på sig själv och sin planering också men mest skolans fel är det ju ;P Haha!  Näe nu är det solning som gäller ha de bra gott folk, vi hörs! Pusss!

image404
Syrran som har fixat bilden, den blev ganska cool men ändå lite för suddig ;D Haha!

Kommentarer
Postat av: Jenny.

din mobil är udda på effekter fia. XD

2007-04-15 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />