FIA - Gårdagen

I går åkte jag och Empan till Tibblevallen i Täby för att gå på ledarmötet inför friidrottsskolan. Vi hade genomgång med lite repetion över mål och regler under veckan. Det var tre år sen jag jobbade som friidrottsskoleledare så en del hade ändrats men det mesta var sig likt. Just nu sitter jag och kollar upp olika lekar och övningar som man kan köra, hade en asbraig bok förra gången jag jobbade med massa bra lekar och övningar som vi kunde köra. Ska försöka skriva ner allt jag kommer ihåg och  sen har Emmy säkert lite idéer och tankar som hon kan skriva ner.

Efter mötet åkte vi till Jakob som hade inflyttningsfest i sin nya lägenhet i hammarby sjöstad, olala! Det var en fin lägenhet och det var roligt att träffa folk. Vi stannade till där och sa hej eftersom det ändå var på vägen hem, men oj vilken panik Empan hade när vi upptäckte att vi var mitt inne i smeten brevid kungliga slottet och grejs haha :) Hon stängde av radion och sa åt mig att koncentrera mig på skyltar och efter några rundor i en rondell och efter många chansningar så hittade vi rätt :) Räkan (Jakob)var sig lik, han hade inte förändrats så mycket tycker jag, lite längre lugg men annars så var han sig lik. Vi träffade Tobbe L och Scheller där också för dom kände tydligen Jakobs rumskompis Mange haha det var roligt! Vi körde även hem Tobbe sen så han slapp ta bussen. På vägen hem tänkte vi stanna på donken och ta en cheeseburgare och milkshake men vi var duktiga och lyckades motstå det haha tur det för usch vad onyttigt!

Förlåt för bibelinlägg!


Vart finns glädjen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />