Maryyy'' 1 mile blir det på lördag!

Om 9 timmar ska vi avgår track bussen från SMU mot Arkansas. Ikväll har jag hängt i Kathleen DÖÖSNYGGGAAA lägenhet, den ägde allt. Vi lagade mat och pratade... ska bo med henne i helgen också :D:D

Om en vecka får jag träffa Karin i Houston.
Och om 3 veckor får jag träffa Sofia Öberg i Washington (fast hon vet inte om det än (EELLER??).. för vår coach berätta de för hon är bästis med fröken öbergs coach.. men vem är hon inte bästis med liksom ;))

I Washington är det en 307 m lång inomhustrack. Fett coolt. Fatta vad snabbt de kommer gå där. Till den här tävlingen i helgen är jag fett med nedtränad. Så vi får se hur benen svarar :)

Vi hörs på söndag om inte tidigare!!!!!! Aaooo.


Bara lilla jag :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej jag heter mary alenbratt och jag är ass snygg. Om jag var lesbisk skulle jag bli tsm med dig-

2010-01-22 @ 14:01:43
Postat av: hej syrran

hoppas du har har de bra där borta här är de svin kallt o en massa snö

2010-01-22 @ 20:05:52
Postat av: D.A

hoppas du har de bra här är de svin kallt o en massa snö

2010-01-22 @ 20:09:16
Postat av: Karin

HOUSTON HOUSTON HOUSTON!!! :D :D

Jag är GRYMT taggad!

Pusselipuss babe!

2010-01-24 @ 06:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />